keskiviikko 30. kesäkuuta 2010

30.06.2010

Aamupalaksi vettä... jep :) Emerald Balancea, limeä ja MSM-jauhetta. Säälittävä yritys poistaa kipua tuolla jauheella. Ei toiminut.
Lounaaksi limelohta, vuonankaalia, kurkkua ja omena.
Välipalana omena ja luomukahvia- ja kermaa. Siihen loppui sitten taas syömiset, kun ei voi ahdistuneena syödä. Tälle päivälle ei siis muuta.

tiistai 29. kesäkuuta 2010

29.06.2010

Hervottomaan nälkää aamupalaksi limelohta, tomaattia, kurkkua. Lämmin lisuke tehty sipulista, porkkanasta ja paprikasta. Oliiviöljyssä pyörätetty ja mausteena suolaa.
Välipalana luomukahvia luomukermalla, muutama mansikka ja muutama cashewpähkinä.
Välipala 2. Smoothie 2dl: pinaattia, vuonankaalia, mustikkaa, rapaperia ja viherjauhetta.
Iltaruokana tyttären valmistamia lihapullia :) luomunautaa, pinaattia, sipulia ja porkkanaraastetta. Lisänä lapsityövoimalla raastettua porkkanaa, kurkkua, tomaattia ja keltaista melonia.

maanantai 28. kesäkuuta 2010

28.06.2010

Tosi kohteliasta mennä kylään omien eväiden kanssa :) Näin nyt kuitenkin toimin ja lounaseväänä kanan rintafile (naturel), paistettu oliiviöljyssä ja maustettu chilillä, currylla ja suolalla. Lisänä parsakaalia, salaattia, tomaattia, ja keltaista vesimelonia.
Välipalana Emerald Balance-vettä ja appelsiini.
Päivällisenä loimulohta, salaattia, kurkkua ja mansikoita.
Iltapalaksi mansikoita, cashewpähkinää ja kurkkua. 

sunnuntai 27. kesäkuuta 2010

27.06.2010

Smoothie: mustaherukkaa, banaania, vuonankaalia, pinaattia, liotettuja kurpitsansiemeniä, viherjauhetta. Porkkanaa 10 saksanpähkinää ja kurkkua.
Nuubialainen ateria töissä: 2 paistettua luomumunaa, tomaatti, salaattia, kurkkua ja nektariini.
Iltaruoaksi rusinoita (verensokeri matala), cashewpähkinöitä ja pala raakasuklaata.
Luolalaboratorion virhetuotos: purkkitonnikalaa, jossa maissia ja papuja ->hyi! Lisäksi muutama juustokökkö. Selityksenä se, että tuli yhtäkkiä hirveä nälkä ja kaapit tyhjää täynnä. Salaattia, lime, kurkkua ja paprikaa löytyi sekä yksi nektariini. Paistoin nektariinit nopeasti pannulla ja lisänä myös kevätsipulin vartta. 

26.06.2010


Aamupalaksi limelohta, päärynää, porkkanaraastetta, salaattia, kurkkua ja muutama cashewpähkinä. Pieni luraus oliivioljyä.
Välipalaksi luomukahvi, puolukkajäädykettä, silkkiäispuun marjoja ja kurkkua.
Lounaaksi luomupihvejä 2( eivät kyllä noin suuria, kuin kuvassa :)), joissa naudanlihaa, pinaattia, sipulia ja munia. Sekasalaattia ja nektariini. Pieni luraus oliiviöljyä, suolaa ja pippuria.
Treenin jälkeen hirveään nälkään vielä jauhelihamössöä ( naudan luomulihaa, paprikaa, pinaattia, sipulia, tomaattia), salaattia, paprikaa ja luomupäärynä. Juomana Emerald Balancea, BCAA + glutamiinia.

lauantai 26. kesäkuuta 2010

25.06.2010

Aamupalaksi limelohta, salaattia, kurkkua, paprikaa ja puolikas appelsiini. Ja tietysti maailman parasta kahvia :)
Treenin jälkeen 30g heraproteiinia, glutamiiniaaminohappoja ja BCAA
Lounaaksi Emerald Balancella + limellä vauhditettua vettä (törkeän hyvää muuten!), kurkkua, luomuporkkanaa- ja päärynää. Lisäksi hieman cashewpähkinöitä.
Välipalana töissä 10 saksanpähkinää, luomutomaatti, 2 palaa tummaa suklaata ja rusinoita.
Iltaruokana paistettua luomulihaa, punakaalia, paprikaa ja sipulia. Porkkanaraastetta, lehtisalaattia ja kurkkua.

perjantai 25. kesäkuuta 2010

24.06.2010

Aamupalaksi 2 luomumunaa, pieni luomuomena, tammenlehtisalaattia, paprikaa, kurkkua ja muutama cashewpähkinä.


Lounas töissä... Smoothie: mustaherukkaa, vuonankaalia, pinaattia, seesaminsiemeniä, viherjauhetta ja puolikas banaani. Luomuporkkana- ja tomaatti, pari sakasanpähkinää ja itsetehtyä suklaata. Aika ärtsyä :) Sisälmys gojimarjoja, rusinoita, cashewpähkinöitä. Oikein hyvää kyllä. Tosin seuraavaan settiin laitan hieman sitruuna, jotta tulee vähän kirpeyttä lisää.




Sitten menikin loppupäivä reisille... riisipuuro ei kuulu kyllä millään tavalla tähän ruokavalioon, joten teeskennellään, että mitään ei tapahtunut. HYH! 

keskiviikko 23. kesäkuuta 2010

23.06.2010


Aamupalaksi smoothie: pinaattia, vuonankaalia, liotettuja kurpitsansiemeniä, proteiinijauhetta, limeä, puolukoita ja viherjauhetta.

Välipalana matalien sokerien vuoksi rusinoita ja omena sekä cashewpähkinöitä. 

Paistetua luomulihaa, jonka seassa tomaattia, paprikaa ja sipulia. Lisänä porkkanraastetta ja tammenlehteä. Mausteena vain suolaa.
Ennen treeniä Emerald Balancea, BCAA, limeä ja hippunen suolaa. Lisäksi muutama pähkinä.
Treenin jälkeen proteiinia, aminohappoja, glutamiinia.

tiistai 22. kesäkuuta 2010

22.06.2010


Aamupalaksi paistettuja munia (2kpl), tammenlehtisalaattia, kurkkua, paprikaa, porkkana ja melonia. Ripaus suolaa ja oliiviöljyä.
Välipalaksi pähkinöitä, rusinoita ja itse tehtyä suklaata. Lisäksi maailman parasta kahvia!

Iltaruoaksi kanan tissifilettä (naturel), marinointiin käytetty oliiviöljyä, kanelia, korianteria, currya ja suolaa. Seurana oliiviöljyssä paistettua porkkanaa, sipulia, paprikaa ja pinaattia. Maustettu suolalla, pippurilla ja limellä. Luomuomena vielä lisäksi :)

Labra avoinna!

Innovatiivisena ihmisenä päätin perustaa testilaboratorion ja päivitän tänne ruokaan liittyviä kuvia ja tekstejä. Minä EN osaa laittaa ruokaa enkä todellakaan kuvittele olevani mikään hellahengetär. Lähinnä olen hengetön hellan äärellä. Yritän kyllä kovasti, mutta tuotokset harvoin vastaavat odotuksia. Käytän kuitenkin kelvollisia raaka-aineita ja pääasia on ruokkia ruotoa, ei tarjota mitään kulinaristisia nautintoja. Olen nauttinut ruoasta ihan tarpeeksi elämäni aikana, nyt nautitaan muista asioista.


Kuvat ovat lähinnä muistutuksena itselleni, jotta voin joskus palata menneeseen ja miettiä evästyksiä. Tietysi kiva, jos joku muukin saa ideoita siihen, miten paistetun luomulihan voi asetella lautaselle. Myös smoothiet siirtyvät tähän blogiin. 


Kiitos ja hyvää jatkoa :)