tiistai 31. elokuuta 2010

31.08.2010

Ennen aamutreeniä taas äijäevästä. Pinaatti-sipuli-metukkamunakas, nektariinia ja naismaista salaattia.
Treenin jälkeen Emerald Balance+BCAA+glutamiini ja kalaöljy.
Lounaaksi pötkylöitä, joiden huikean vaikea ohje täällä. Lisäksi höyrytettyä parsakaalia ja punajuuria. Höyrykeitin on muuten maailman toiseksi paras keksintö. Heti imurin jälkeen :)
Välipalaksi teetä, mustikoita, saksanpähkinöitä ja kiivi.


Sitten loppui syömiset ja alkoi ahdistava taistelu flunssaa vastaan. Katsotaan aamulla, selvisinkö voittajana :/

maanantai 30. elokuuta 2010

30.08.2010

Ennen aamujuoksua D-vitamiinia, EB, kalaöljy ja BCAA. Hyvä setti, virtaa riitti :)
Juoksun jälkeen ja ennen treeniä aamupalaksi luomua... kahvia, omenaa ja saksanpähkinää. Treenin jälkeen taas hera+glutamiini+BCAA+aminohapot.
Lounaaksi törkeän hyvää äijäevästä. Ohje täällä. Päälle töräytin juhlallisesti majoneesia. Supernam :)
Välipalaksi ennen metsäjuoksua mustikoita ja kiivi. Luomua tietysti :)
Metsäilyn jälkeen kamala nälkä ja samaa äijäpekonia lisää, kera tyttörehujen.
Yötä vasten hieman hiilaria, niin ei mene hypoille.


Siinä kaikki, kiitos ja hyvää yötä!


Ps. Paistoin proteiinilättyjä, en tosin itse syönyt kuin pienen maistiaisen. Bongasin ohjeen jostain blogista ja siihen taikinaan tuli 2 kananmunaa, 1dl proteiinijauhetta, 1 banaani, 2 rkl kookoshiutaleita ja 2 rkl mantelijauhoja sekä hieman suolaa. Laitoin 1/3 osan minttusuklaaproteiinia ja 2/3 maustamatonta. Ihan ok, tosin ehkä liian ällöä mun makuun.





sunnuntai 29. elokuuta 2010

29.08.2010


Aamupalaksi... öh, mitähän tuo nyt sitten on. Näyttää koiran oksennukselta. Anyway sisältö on syötävää ja ravitsevaa. Kaikki luomua: paistijauhelihaa, tomaattia, porkkanaa, kaalia, sipulia, selleriä, saksanpähkinää, pinaattia, suolaa, chiliä ja inkivääriä. 
Lounaaksi smoothie: punaherukkaa, karpaloa, jäistä banaania, pinaattia, salanovaa, Orac-Energy Greens. Nam :)
Iltaruokana merilohta, salaattia, tomaattia, selleriä ja omenaa.



28.08.2010

Äijäaamupala: paistettua pekonia, omenaa, porkkanaa, paprikaa ja sipulia sekä saksanpähkinää.
Välipalana luomuomenaa-ja pähkinää sekä Emerald Balancea.


Illalla rehellistä Fazerin suklaata, siis sitä sokerimössöä. Teki mieli, söin, koin ja voin pahoin. Eipä tee enää mieli vaaleaa suklaata. Hyvä niin. Näköjään kannattaa käydä välillä vieraissa, niin osaa taas arvostaa sitä tuttua ja turvallista tummaa :)

perjantai 27. elokuuta 2010

27.08.2010

Tyhjällä mahalla aamutreeni (bad girl!)! Sen jälkeen hera+se tavanomainen setti. Eikä unohdeta D-vitamiinia ja kalaöljyä :)
Mustikka-banaanisorbetti, jossa luraus kookoskermaa ja päällä tietysti hippuja. Nam!
Pääruokana merilohta, salaattia, selleriä, kurkkua ja tomaattia. 
Iltaruokana luomuomena- ja pekaanipähkinöitä.


Surkea päivä, mutta saanko selittää... oli niin kovasti kaikkea puuhaa, ettei oikeasti ehtinyt syömään. Huomenna enemmän. 

torstai 26. elokuuta 2010

26.08.2010

Aamutreenin jälkeen heraproteiinia, glutamiinia, aminohappoja sekä BCAA.
Aamupäiväjuoksun jälkeen Emerald Balance+sitruuna+BCAA.
Lounaaksi luomukeittoa:tölkkitomaattia, porkkanaa, selleriä ja sipulia. Mausteena chiliä, suolaa ja inkivääriä. Proteiinina kananmumia ja hasselpähkinää. Ja niin söpösti aseteltu :D
Ennen kahvakuulailua kahvia, pensasmustikoita ja kuivattuja banaanilastuja.
Päivälliseksi eilisen kanamössön loput. Koko ajan nälkä taas... :/
Iltapalaksi vielä cashewpähkinöitä ja pensasmustikoita.

25.08.2010

Aamupalaksi pinaattimunakasta, höyrytettyjä punajuuria ja kurkkua. Seurana himojuoma eli Emerald Balance+sitruuna. Nam :)
Lounaaksi kookoskanaa (naturel rintasuikaleita, kesäkurpitsaa, sipulia ja paprikaa, luraus kookoskermaa+hiutaleita, currya, suolaa, inkivääriä ja chiliä) sekä höyrytettyä parsaa. 
Välipalaksi herkkukahvia, cashewpähkinöitä, aurinkokuivattuja luomurusinoita(nam!) ja pala raakasuklaata. Kevyt ähky tuon jälkeen... sokerit tosin vain 8.0mmol/l, vaikka oletin rusinoiden räjäyttävän ne taivaisiin. Great! :) Huom! Ei lisäinskaa ;)
Hupsista, jos taas vaikka söisi... Samaa kanaa ja samaa parsakaalia kuin päivällä.
Ja vielä fetasalaattia, kun ei ole mitään syöty koko päivänä :D Kuvasta on photosopattu pois kourallinen irtokarkkeja, joita pupelsin vielä leffaseurana.


Tänään on todellakin syöty ja ja oksettavan täysi olo koko päivän. Ei mitään liikuntaa, joten plussalla mennään. Toisaalta keho huusi ruokaa ja koska olen nössö, niin oli tehtävä sen vaatimalla tavalla. Ei kai kuitenkaan ihan katastrofi :) Täytyyhän ihmisen syödäkin joskus kunnolla :)

tiistai 24. elokuuta 2010

24.08.2010

Kylläpä on reipas aamupala... :)
Ravinteikas lounas... luomukahvia- ja kermaa. Tuon lisäksi sain psykoottisen kohtauksen ja haukkasin lapseni luomuruisleivästä jättipuraisun ja imaisin Oltermannit leivän päältä. Lapselle trauma, äidille ahdistus. Sossuille tiedoksi, että lapsi sai kyllä uuden leivän...
Päivän ateriana loimulohta, höyrytettyä punajuurta + parsakaalia. Sekä mielenkiintoinen kaalisössö. Kaalisilppua, oliiviöljyä, sitruunaa ja pippuria ja annetaan marinoitua jokunen tunti. Ihan syötävää :)


Iltapalaksi vielä jotain pientä, ettei mene miinukselle. Ehkäpä tummaa suklaata muuta pala ja kuppi teetä :)

maanantai 23. elokuuta 2010

23.08.2010


Aamupalaksi mansikkasorbettia, gojimarjoja, kurpitsansiemeniä ja hasselpähkinöitä.
Lounas, jossa salaattia, kanakuutioita, luomutomaatteja ja cashewpähkinöitä.
Välikahvit kermalla :)
Iltaruokana pihvejä (kaikki luomua... nautaa, porkkanaa, kananmunaa), liikaa suolaa, kurkkua, tomaattia ja omenaa.

sunnuntai 22. elokuuta 2010

22.08.2010

Muutama päivä mennyt niin ruikuilla eväillä, ettei niistä ole ollut mitään sanottavaa. Tänään on ollut hyvä päivä ja syöty on oppikirjojen mukaisesti :)
Aamupalaksi appelsiini, luomutomaatti- ja muna sekä muuta cashewpähkinä. Sitten urheilemaan, jonka jälkeen hera+BCAA+aminohapot+glutamiini.
Luomulounaaksi paistettua nautaa, kaalia, sipulia ja pinaattia. Avomaankurkku, tomaatti ja omena kaverina. Kaikki ihanasti luomua :)
Välipalana luomukahvia ja tietenkin myös luomuaineista tehtyä mansikka-mustaherukkasorbettia, jossa pieni luraus kookosmaitoa ja päällä kookoshippusia. Törkeän hyvää! Päivän toisen urheilun jälkeen samanlainen sorbettisetti vielä päälle.
Päivälliseksi fetasalaattia ja pari nektariinisiivua. Lisäksi sitruunaa. Joku ihme happaman himo nyt näköjään. Juomana Emerald Balancea.


Lisäksi 6 palaa suklaata, ettei tule miinuskaloreita. Kiitos ja näkemiin! Tosin reipasta liikuntaa 3 tuntia, joten se on siinä ja siinä, onko nyt taas liian vähän evästä...?

torstai 19. elokuuta 2010

19.08.2010

Ennen aamujuoksua (sokeri 3.2 mmol/l ) pakkohiilarina nektariini + ½ banaani sekä Emerald Balance+BCAA. Juoksun jälkeen hera & Co.
Lounaaksi merilohta, joka tökätty uuniin limesiivujen ja himalajansuolan kera. Höyrytettyä kaalia, porkkanaa ja parsakaalia sekä omenalohkoja. 
Välipalana kahvia, kaakaonibsejä, saksanpähkinöitä ja gojimarjoja.


Treeniin jälkeen taas herähärpäke. Ei mitään mielenkiintoa syödä muuta. Aivan liian vähän tälle päivälle, koska sporttailua kuitenkin 3 kertaa. Josko huomenna paremmat eväät... Kiitos ja näkemiin :)

tiistai 17. elokuuta 2010

17.08.2010

Aamupalaksi ennen treeniä Emerald Balance+BCAA sekä ihan oikeaa ruokaa, kerrankin :D Eiliset kookoswokin jämät, salaattia ja kurkkua. Loraus oliiviöljyä.
Treenin jälkeen kalaöljyä+glutamiinia suoraan kitusiin. En sanoisi, että mikään nautinto, mutta on sitä elämässä pahempiakin asioita :)
Lounaaksi eilisen kaalilaatikon jämät, appelsiini ja avomaankurkkua. Nyt on menossa selvästi kurkku-appelsiinikausi... :)
Sokerit pamahti alas ja siihen sitten välipalaksi nektariini ja palanen raakasuklaata.
Johannan spydäristä tuli makkarahimo ja piti sutkuttaa makkaramunakas. Makkara luomua, munat luomua, paprika luomua, oheistuotteet luomua ja emäntä luomusti täynnä :)



Jumankauta ihmiset! Minä olen tänään syönyt hyvin ja PALJON! Eiköhän tällä tankkauksella jaksa juosta huomenna rivakammin :)

maanantai 16. elokuuta 2010

16.08.2010

Aamupalaksi vain Emerald Balancea ja lounaaksi tämä kookoskanawokki. Pinaattia, kesäkurpitsaa, kookoskuorrutettua kanaa, sipulia ja porkkanaa. Paistettu kookosöljyssä. Nektariini ja kurkkua kaverina.
Välipalana Dexalin kookospatukka (bad girl again!), puolikas appelsiini ja luomukahvia.
Iltaruokana törkeän hyvää kaalilaatikkoa, höyrytettyä punajuurta ja avomaankurkkua. Kaikki luomua. Kaalilaatikon ohje alla.
Höyrytetään kaalisilppua, porkkanaa ja sipulia. Pannulle naudan jauhelihaa(luomua!), paprikaa ja pinaattia sekä kesäkurpitsaa. Mössöt yhdistetään, sekaan suolaa, agave-siirappia ja luomumunia. Päälle mantelijauhoa ja sitten uuniin. Tooooosi vaikeaa :) Oikeasti hyvää ja voittaa "perinteisen" kaalilaatikon ihan heittämällä!