maanantai 30. elokuuta 2010

30.08.2010

Ennen aamujuoksua D-vitamiinia, EB, kalaöljy ja BCAA. Hyvä setti, virtaa riitti :)
Juoksun jälkeen ja ennen treeniä aamupalaksi luomua... kahvia, omenaa ja saksanpähkinää. Treenin jälkeen taas hera+glutamiini+BCAA+aminohapot.
Lounaaksi törkeän hyvää äijäevästä. Ohje täällä. Päälle töräytin juhlallisesti majoneesia. Supernam :)
Välipalaksi ennen metsäjuoksua mustikoita ja kiivi. Luomua tietysti :)
Metsäilyn jälkeen kamala nälkä ja samaa äijäpekonia lisää, kera tyttörehujen.
Yötä vasten hieman hiilaria, niin ei mene hypoille.


Siinä kaikki, kiitos ja hyvää yötä!


Ps. Paistoin proteiinilättyjä, en tosin itse syönyt kuin pienen maistiaisen. Bongasin ohjeen jostain blogista ja siihen taikinaan tuli 2 kananmunaa, 1dl proteiinijauhetta, 1 banaani, 2 rkl kookoshiutaleita ja 2 rkl mantelijauhoja sekä hieman suolaa. Laitoin 1/3 osan minttusuklaaproteiinia ja 2/3 maustamatonta. Ihan ok, tosin ehkä liian ällöä mun makuun.





2 kommenttia:

  1. Sä olet käynyt mun lisäravinnekaapilla! ;D

    VastaaPoista
  2. En ole :D Ne on hankittu jo keväällä :) Mutta luin just sun MP-postauksen ja sieltä kyllä bongasin lisäjuttuja. Kiitos siis siitä ;)

    VastaaPoista